BAKAN FAKIBABA'DAN İL MÜDÜRÜMÜZ ÖZKAN YOLCU'YA PLAKET
BAKAN FAKIBABA’DAN İL MÜDÜRÜMÜZ ÖZKAN YOLCU’YA PLAKET Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 23.05.2018 günü Ankara’da gerçekleştirilen ve İl Müdürlüğümüzün de Belge alarak plaketle ödüllendirildiği “Kalite Yönetim Sistemi Belgelendirme Toplantısı” yapıldı.
25 Mayıs 2018 - 05:18
BAKAN FAKIBABA’DAN İL MÜDÜRÜMÜZ ÖZKAN YOLCU’YA PLAKET
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 23.05.2018 günü Ankara’da gerçekleştirilen
ve İl Müdürlüğümüzün de Belge alarak plaketle ödüllendirildiği “Kalite Yönetim Sistemi
Belgelendirme Toplantısı” yapıldı.
“Geleneksel İftar Yemeği ve Kalite Yönetim Sistemi Belgelendirme Toplantısına” İl
Müdürümüz Özkan YOLCU, İdari ve Mali İşler Şube Müdürü Tamer AKBULUT ile Kalite Yönetim
Sistemi Sorumlusu Muhammet YENİGÜN katıldılar. Bakanlığımızca yürütülen Kalite Yönetim Sistemi
kurulum çalışmalarında gösterilen gayret ve özverili çalışmalardan ötürü, Bakanımız Sayın Ahmet
Eşref FAKIBABA tarafından İl Müdürümüz Özkan YOLCU’ya plaket verildi.
İl Müdürümüz Özkan YOLCU; “Kalite Yönetim Sistemi Belgesini Türkiye genelinde 8.
(sekizinci) sırada alarak büyük bir başarı gösterdik, İl Müdürlüğümüz çalışanlarına ve özellikle bu
projede emek veren mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı tarafından 23.05.2018 günü Ankara’da gerçekleştirilen
ve İl Müdürlüğümüzün de Belge alarak plaketle ödüllendirildiği “Kalite Yönetim Sistemi
Belgelendirme Toplantısı” yapıldı.
“Geleneksel İftar Yemeği ve Kalite Yönetim Sistemi Belgelendirme Toplantısına” İl
Müdürümüz Özkan YOLCU, İdari ve Mali İşler Şube Müdürü Tamer AKBULUT ile Kalite Yönetim
Sistemi Sorumlusu Muhammet YENİGÜN katıldılar. Bakanlığımızca yürütülen Kalite Yönetim Sistemi
kurulum çalışmalarında gösterilen gayret ve özverili çalışmalardan ötürü, Bakanımız Sayın Ahmet
Eşref FAKIBABA tarafından İl Müdürümüz Özkan YOLCU’ya plaket verildi.
İl Müdürümüz Özkan YOLCU; “Kalite Yönetim Sistemi Belgesini Türkiye genelinde 8.
(sekizinci) sırada alarak büyük bir başarı gösterdik, İl Müdürlüğümüz çalışanlarına ve özellikle bu
projede emek veren mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.







YORUMLAR