Anahtar Partisi 1. Olağan Kongresi Gerçekleşti

Anahtar Partisi 1. Olağan Kongresi Gerçekleşti
23 Mart 2025 - 12:01
Anahtar Partisi 1. Olağan Kongresi Gerçekleşti
Anahtar Partisi Iğdır İl Başkanlığında gerçekleşen kongrede Mevcut Başkan Adem  Turaç, Tekrardan tek aday olarak Iğdır il başkanlığına seçildi.
    Kongrede konuşan  Anahtar Partisi Iğdır İl Başkanı Adem  Turaç, şunları kaydetti;  Sayın genel başkan yardımcım, Sayın teşkilat Başkan yardımcılarım, Sayın Ticaret Odası Başkanım, Kıymetli ilçe başkanlarım, Siyasi partilerimizin değerli başkanları ve temsilcileri Sivil toplum kuruluşlarımızın değerli temsilcileri, Basınımızın Güzide temsilcileri, Aziz dava arkadaşlarım, Hanımefendiler, Beyefendiler, Memleketimin yüreği güzel insanları, Kıymetli hemşerilerim.  Partimizin 1. olağan kongresine hepiniz hoş geldiniz, sefalar getirdiniz hepinizi saygıyla selamlıyorum.

Öncelikle Tüm halkımızın Nevruz bayramım. Kutluyorum.
Kıymetli hemşerilerim siyasi partiler memleketin Ümit ufkuna Doğan Bir güneş gibidir. Çünkü ülkeyi daha güzel ve Daha aydınlık yarınlara taşımanın yolu ancak siyasi parti ile mümkündür. Dolayısıyla anahtar partide millet ufkunda aydınlık yarınlara memleketimizi kavuşturmak gayesiyle kurulmuş bir partidir.  Aziz hemşerilerim ülkemiz zor bir süreçten geçiyor. 100 yıl önce verdiğimiz Kurtuluş mücadelesinin bir başka versiyonuyla karşı karşıyayız.
 Etrafımızdaki düşman çemberi o kadar sinsi bir şekilde işlemekteki görmek için kurtulma basiret gözümüzü bir an bile olsa yummamalıyız. Milletimiz ekonomik, eğitim, Adalet, sağlık daha sayacağımız birçok sorun karşısında adeta ezilmekte ve maharetsiz yönetim ile beceriksiz muhalefet arasında alternatifsiz bırakılmış durumdadır.  İşte Tam da mevcut duruma itiraz etmek için ANAHTAR PARTİ kurulmuştur. Artık mevcut siyasetin elinde bahane kalmamıştır.
Yapılsa Biz yapardık.
Daha iyisi mümkün olsa biz zaten yapardık söylemi yok. Ya daha iyisini mümkün kılın YADA yapamazsanız alacağız diyen bir parti var.  Artık oy verilecek bir muhalefet iktidar olunca daha iyisini yapabilecek liyakatli Şöhretsizlerin oluşturduğu ve milletin kalbine kurulan ANAHTAR PARTİ var.
Aziz dava arkadaşlarım, memleket artık siyasi çekişmeden kısır tartışmalardan  bıktı usandı. Biz kimseyle tartışmadan kimseyle siyasi münakaşaya girmeden bütün siyasi Partili kardeşlerimizle evimize, yakınlarımıza konuşur gibi konuşacağız. Siyasete nezaket ve seviyeyi getiriyoruz. Çünkü ülkemizin bir gün bile kaybetmeye tahammülü yok

EVET BAŞLIYORUZ
Memleketin ümidi olmak için nöbet yerimize kavgasız gürültüsüz yürüyoruz.

Kimsenin diline, mezhep hine, meşrebine, milliyetine bakmadan 86 milyonun tamamını bir görerek Al Bayrak altında ülkemizin birlik ve beraberliği için milletimizin teveccühüne talibiz.
Bu duygu ve düşüncelerle Partimizin 1. olağan Kongresi ülkemize ve milletimize hayırlara vesile olmasını Cenabı Allah'tan niyaz ediyor hepinizi saygıyla selamlıyorum.

YORUMLAR

  • 0 Yorum