Ahşap boyama ve  Tel Kırma Kursu sergisi açıldı.

         Ahşap boyama ve  Tel Kırma Kursu sergisi açıldı.
10 Mart 2021 - 17:50
                        Iğdır Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından  jandarma komutanlığının sosyal tesisler  binasında  bayanlara yönelik açılan el sanatları kursu sergisi açıldı
          Kurslara katılan 12 kursiyerler  ahşap boyama ve tel kırma üzerine yaptıkları işleri sergilediler.
Serginin açılışını Iğdır valisinin eşi Hatice Sarıibrahim,  jandarma Komutanı  Albay Mustafa Özdurhan ve eşi Belma Özdurhan yaptı. Kadınların 8 Mart Dünya kadınlar gününü kutladılar. jandarma Komutanı  Albay Mustafa Özdurhan  kadınlara karanfil dağıttı kursiyerlere  sertifikalarını verdi.
          Kurs hakkında bilgi veren kurs öğretmeni Gülten Atlas,” Buradaki kursumuza devam eden kadınlarımız da çok güzel eserler ortaya koydu. Hepsi belge alarak birer altın bilezik sahibi olacaklar. Hepsini kutluyorum” dedi.
                     Gülten Atlas, “ 12 kursiyer ile Ahşap boyama işleri, tel kırma, hesap işi ve kanaviçe işi ile çok güzel eserler yaptık ,tel kırma sanatını tüm incelikleriyle kursiyerlere aktarıldı. Kursu açan Halke eğitim Merkezine Jandarma Alay komutanı Mustafa bey ve eşi Belma hanıma personel eşlerine bu imkanları sundukları için  teşekkürlerimi İletirim ” dedi.
 

YORUMLAR

  • 0 Yorum