AĞRI DAĞI'NIN 2100 METRESİNDEN ERMENİSTAN'A MESAJ "
AĞRI DAĞI’NIN 2100 METRESİNDEN ERMENİSTAN’A MESAJ “AZERBAYCAN’IN YANINDAYIZ. Iğdır valiliği başkanlığında Gençlik ve Spor Müdürlüğünce organize edilen Ağrı Dağı Metor çukurundan başlayarak 2100 metrede bulunan Korhan yaylasında sona eren 6.5 km Cumhuriyet ve “Azerbaycan seninleyiz” yürüyüşü yapıldı.
29 Ekim 2020 - 15:54
AĞRI DAĞI’NIN 2100 METRESİNDEN ERMENİSTAN’A MESAJ “AZERBAYCAN’IN YANINDAYIZ.
Iğdır valiliği başkanlığında Gençlik ve Spor Müdürlüğünce organize edilen Ağrı Dağı Metor çukurundan başlayarak 2100 metrede bulunanKorhan yaylasında sona eren 6.5 km Cumhuriyet ve “Azerbaycan seninleyiz” yürüyüşü yapıldı.
Yürüyüş etkinliğinde “İki devlet tek Millet”ilkesi Azerbaycan’ın işgal altındaki topraklarını geri almak için verdiği haklı mücadelesinde Iğdır Halkı ve Türk milleti olarak yanlarında olunduğu vurgulanarak “Azerbaycan seninleyiz “vurgusu yapıldı.
Ağrı Dağında bulunan Meteor çukurundan Vali/Belediye Başkan V. H. Engin Sarıibrahim , 5.Hudut Alay Komutanı Albay Yılmaz Doğan ,Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Şükrü Ener,Jandarma Komutanı Mustafa Özdurhan ,Emniyet Müdürü Hüseyin Göllüce protokol üyeleri 1000 ‘den fazla vatandaş Türk ve Azerbaycan bayraklarıyla 6.5 km yürüyerek Korhan yaylasına geldiler.
Cumhuriyetin 97. Yıl dönümü ve Azerbaycan’ın işgal altında ki toprakları kurtarması nedeniyle Korhan yaylasında bulunan bir tank iki kez top atış yaptı.




Iğdır valiliği başkanlığında Gençlik ve Spor Müdürlüğünce organize edilen Ağrı Dağı Metor çukurundan başlayarak 2100 metrede bulunanKorhan yaylasında sona eren 6.5 km Cumhuriyet ve “Azerbaycan seninleyiz” yürüyüşü yapıldı.
Yürüyüş etkinliğinde “İki devlet tek Millet”ilkesi Azerbaycan’ın işgal altındaki topraklarını geri almak için verdiği haklı mücadelesinde Iğdır Halkı ve Türk milleti olarak yanlarında olunduğu vurgulanarak “Azerbaycan seninleyiz “vurgusu yapıldı.
Ağrı Dağında bulunan Meteor çukurundan Vali/Belediye Başkan V. H. Engin Sarıibrahim , 5.Hudut Alay Komutanı Albay Yılmaz Doğan ,Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Şükrü Ener,Jandarma Komutanı Mustafa Özdurhan ,Emniyet Müdürü Hüseyin Göllüce protokol üyeleri 1000 ‘den fazla vatandaş Türk ve Azerbaycan bayraklarıyla 6.5 km yürüyerek Korhan yaylasına geldiler.
Cumhuriyetin 97. Yıl dönümü ve Azerbaycan’ın işgal altında ki toprakları kurtarması nedeniyle Korhan yaylasında bulunan bir tank iki kez top atış yaptı.











YORUMLAR