2017 YILINDA YAPILACAK ASFALT VE PARKE PLANLANIYOR
2017 YILINDA YAPILACAK ASFALT VE PARKE PLANLANIYOR Iğdır Belediyesi rutin işlerinin yanında kar kış dinlemeden yollara dolgu,
10 Mart 2017 - 14:37
2017 YILINDA YAPILACAK ASFALT VE PARKE
PLANLANIYOR
Iğdır Belediyesi rutin işlerinin yanında kar kış dinlemeden yollara dolgu,
kanalizasyon, su çekimi, yol genişletme çalışmalarını tüm hızıyla devam
ederken bir yanda da 2017 yılı çalışma sezonunu planlıyor.
Iğdır Belediyesi Fen İşleri Müdürü Ümit Ağrı ve birim çalışanları, Başkan
Yardımcısı Abdullah Yücebaş ile Belediye Başkanı Murat Yikit, bu yıl asfalt ve
parke yapılacak yolları tespit ediyorlar.
2016 yılında yoğun bir dönemi başarı ile kapattıklarını söyleyen Belediye
Başkanı Murat Yikit:’ zor şartlarda da olsa halkımıza hizmet etmek görevimiz.
Belediyemiz yoğun çalışmalarıyla en çok ihtiyacı olan yerlere hizmeti
götürüyoruz. 2017 yılı için 70bin ton asfalt yaklaşık 30 km yol, 190 bin mt2
parke yaklaşık 20 km yol yapmayı planlıyoruz. Bu konu ile ilgili ihaleye
çıkıyoruz. Yürüyüş yolu olan Valikonağı Caddesi deforme olmuştur. Bir ay
sonra bu yolu söküp daha sonra çok düzgün bir şekilde halkımızın hizmetine
sunacağız. Kangren haline gelmiş olan Küçük sanayi sitesinin yollarını da bu
sene içerisinde yapacağız. Ayrıca Bağlar, Topçular mahallesinin ana arterleri ile
yan yollarının yüzde 80ini asfalt ve parke yayarak Iğdırlıların hizmetine
sunacağız. Biz popülizm yapmak için bu görevlere talip olmadık. Hizmeti
halkımız için yapıyoruz. Günü kurtarmaya yönelik, göz boyayan, plan ve
programı olmayan yatırım içinde olmadık, olmayacağız. İlimizin 14 mahallesin
de kar kış demeden çalışıyoruz. Hizmet alanımız çok geniş 5000 hektarlık bir
alana hizmet götürmek zor. Yapılan her iş ve işlemin onlarca müfettiş
tarafından sürekli araştırılmasına ve incelenmesine rağmen, yapılan işler ve
yatırımlarımız tüm hızıyla devam ediyor. Belediyemiz çamur ve alt yapı
sorunlarının had safhada olduğu bozuk yolların artık olmaması için köklü
çözümler üretmektedir. Bizim icraatlarımız da 'ben yaptım' anlayışı yok. 'Biz
yaptık' mantığı var. Bölgemize hizmet adına büyük özveri ile çalışıyoruz.
Göreve geldiğimiz günden beri söylediğimiz bir söz vardı sizleri çamurdan ve
tozdan kurtaracağız dedik. Biz seçildiğimiz günden bu yana siyasi kimliğimizi
bir yana bıraktığımızı herkes bilmektedir. Iğdır’da uğramadığımız mahalle
yoktur. “ dedi.
PLANLANIYOR
Iğdır Belediyesi rutin işlerinin yanında kar kış dinlemeden yollara dolgu,
kanalizasyon, su çekimi, yol genişletme çalışmalarını tüm hızıyla devam
ederken bir yanda da 2017 yılı çalışma sezonunu planlıyor.
Iğdır Belediyesi Fen İşleri Müdürü Ümit Ağrı ve birim çalışanları, Başkan
Yardımcısı Abdullah Yücebaş ile Belediye Başkanı Murat Yikit, bu yıl asfalt ve
parke yapılacak yolları tespit ediyorlar.
2016 yılında yoğun bir dönemi başarı ile kapattıklarını söyleyen Belediye
Başkanı Murat Yikit:’ zor şartlarda da olsa halkımıza hizmet etmek görevimiz.
Belediyemiz yoğun çalışmalarıyla en çok ihtiyacı olan yerlere hizmeti
götürüyoruz. 2017 yılı için 70bin ton asfalt yaklaşık 30 km yol, 190 bin mt2
parke yaklaşık 20 km yol yapmayı planlıyoruz. Bu konu ile ilgili ihaleye
çıkıyoruz. Yürüyüş yolu olan Valikonağı Caddesi deforme olmuştur. Bir ay
sonra bu yolu söküp daha sonra çok düzgün bir şekilde halkımızın hizmetine
sunacağız. Kangren haline gelmiş olan Küçük sanayi sitesinin yollarını da bu
sene içerisinde yapacağız. Ayrıca Bağlar, Topçular mahallesinin ana arterleri ile
yan yollarının yüzde 80ini asfalt ve parke yayarak Iğdırlıların hizmetine
sunacağız. Biz popülizm yapmak için bu görevlere talip olmadık. Hizmeti
halkımız için yapıyoruz. Günü kurtarmaya yönelik, göz boyayan, plan ve
programı olmayan yatırım içinde olmadık, olmayacağız. İlimizin 14 mahallesin
de kar kış demeden çalışıyoruz. Hizmet alanımız çok geniş 5000 hektarlık bir
alana hizmet götürmek zor. Yapılan her iş ve işlemin onlarca müfettiş
tarafından sürekli araştırılmasına ve incelenmesine rağmen, yapılan işler ve
yatırımlarımız tüm hızıyla devam ediyor. Belediyemiz çamur ve alt yapı
sorunlarının had safhada olduğu bozuk yolların artık olmaması için köklü
çözümler üretmektedir. Bizim icraatlarımız da 'ben yaptım' anlayışı yok. 'Biz
yaptık' mantığı var. Bölgemize hizmet adına büyük özveri ile çalışıyoruz.
Göreve geldiğimiz günden beri söylediğimiz bir söz vardı sizleri çamurdan ve
tozdan kurtaracağız dedik. Biz seçildiğimiz günden bu yana siyasi kimliğimizi
bir yana bıraktığımızı herkes bilmektedir. Iğdır’da uğramadığımız mahalle
yoktur. “ dedi.







YORUMLAR