ZİYA GÖKALP ORTAOKULUNDA TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI AÇILDI

ZİYA GÖKALP ORTAOKULUNDA TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI AÇILDI Iğdır Merkez Ziya Gökalp Ortaokulu tarafından düzenlenen TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt'ın katılımıyla



ZİYA GÖKALP ORTAOKULUNDA TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARI AÇILDI

 



               Iğdır Merkez Ziya Gökalp  Ortaokulu tarafından düzenlenen TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt’ın katılımıyla gerçekleştirilen törenle açıldı.



             Okul bahçesinde gerçekleştirilen fuarda, 50 öğrencinin hazırladığı 20 proje, 14 danışman öğretmen nezaretinde tanıtıldı. Öğrenciler çeşitli a projelerini sunumlarla gerçekleştirdiler.

                Açılışı gerçekleştiren Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt “ Geleceğimizin teminatları çocuklarımızı özverili çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum. Kendini sürekli geliştiren, araştıran gençleri görmek bizleri mutlu ediyor. Bu fuarda çeşitli çalışmalarını sergileyen çocuklarımız ileride ülke yararına olacak büyük buluşların mimarı olabilirler. Her biri birer bilim adamı olarak ülkemizi çağdaş uygarlık seviyesine ulaştırabilir Başarılarınızın devamı diliyorum” dedi.

               Okul Müdürü Mehti Yalçın’da yaptığı açıklamada, okul olarak bu yıl TÜBİTAK Bilim Fuarının  üçüncüsünü düzenlediklerini belirtti. Eğitim kurumlarının öncelikli amacının yaratıcılığın ortaya çıkmasına zemin hazırlamak olduğunu belirten Yalçın "Öğretmen ve öğrencilerin gayretli çalışmalarıyla ortaya çıkan bu projelerin bilim ve teknikte yeni buluşlara kapı aralamasını temenni ederiz. “şeklinde konuştu.Bu arada Yıl içinde yapılan spor müsabakalarında dereceye  giren öğrencilere ödülleri verildi.



         Açılışa Gençlik ve Spor müdürü Kasım Aydoğdu,Milli Eğitim Şube Müdürleri Sedat Bilir, Cevdet Parlar,Cabbar Turan davetliler öğrenci velileri katıldı.