ZİYA GÖKALP ORTAOKULUNDA BAŞARILI ÖĞRENCİLERE ÖDÜL VERİLDİ.

ZİYA GÖKALP ORTAOKULUNDA BAŞARILI ÖĞRENCİLERE ÖDÜL VERİLDİ. Iğdır Ziya Gökalp Ortaokulunda yapılan deneme sınavında ilk üç dereceye giren öğrencilere hediye verildi. Okul idaresi tarafından 5.6.7.8.sınıflar arasında Yapılan deneme sınavında her sınıftan ilk üç dereceye giren öğrencilere ödülleri okul müdürü Mehti Yalçın,Kürşat Uruş ,Erşat Öztürk,Şener Karasu ve öğretmenler tarafından verildi. Okul bahçesinde yapılan törende konu

ZİYA GÖKALP ORTAOKULUNDA  BAŞARILI ÖĞRENCİLERE ÖDÜL VERİLDİ.

                    Iğdır Ziya Gökalp Ortaokulunda  yapılan deneme sınavında ilk üç dereceye giren öğrencilere hediye verildi.

                     Okul idaresi tarafından   5.6.7.8.sınıflar arasında Yapılan deneme sınavında her sınıftan ilk üç dereceye giren öğrencilere ödülleri okul müdürü Mehti Yalçın,Kürşat Uruş ,Erşat Öztürk,Şener Karasu ve öğretmenler tarafından verildi.

                       Okul bahçesinde yapılan törende konuşan okul müdürü Mehti Yalçın, Arkadaşlarınız başarıyı yakalamıştır Bunların başarısı tesadüf değildir. Çünkü bu arkadaşlarınız sınıf içinde de başarılıdırlar. Buda gösteriyor ki,başarı  bir çaba ve emek gerektiriyor, planlı hareket eden ve iç disiplini kontrol tında tutan her öğrenci mutlak surette başarıyı yakalayabilecektir.  Okul idaresi olarak amacımız başarının önündeki her engeli ortadan kaldırmaktır. Derslerinize çalışın TEOG sınavı yakında yapılacak bu kısa süreyi iyi değerlendirin”dedi .