UYUŞTURUCU MADDE KULLANIMINA VE KAÇAKÇILIK YAPAN ŞÜPHELİ ŞAHISLARA YÖNELİK ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR

UYUŞTURUCU MADDE KULLANIMINA VE KAÇAKÇILIK YAPAN ŞÜPHELİ ŞAHISLARA YÖNELİK ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR İl Emniyet Müdürlüğümüz görevlileri tarafından yapılan çalışmalarda; 'Kaçakçılık Kanununa Muhalefet' suçundan toplam 3 şüpheli şahıs hakkında adli işlem

UYUŞTURUCU MADDE KULLANIMINA VE KAÇAKÇILIK YAPAN ŞÜPHELİ ŞAHISLARA YÖNELİK ÇALIŞMALAR DEVAM EDİYOR

 

İl Emniyet Müdürlüğümüz görevlileri tarafından yapılan çalışmalarda;

“Kaçakçılık Kanununa Muhalefet” suçundan toplam 3 şüpheli şahıs hakkında adli işlem başlatılmış, yakalanan şüpheli şahıslardan 114 şişe gümrük kaçak içki ve 8.200 paket gümrük kaçağı sigara ele geçirilmiş, şüpheli şahıslar ise tamamlanan işlemlerin ardından serbest bırakılmıştır.

“Uyuşturucu Madde Kullanmak ve Ticaretini Yapmak” suçundan ise toplam 9 şüpheli şahıs hakkında adli işlem başlatılmış, yaklaşık 7 gr uyuşturucu maddesi ve 7 adet sentetik ecza maddesi ele geçirilmiş olup şüpheli şahıslar yapılan adli işlemlerinin ardından serbest bırakılmıştır.

Ayrıca, “ARANAN ŞAHISLARA” yönelik İl Emniyet Müdürlüğümüz görevlileri tarafından yapılan çalışmada ise narkotik suçlarından aranan 2 şüpheli şahıs yakalanarak yapılan adli işlemlerin ardından cezaevine teslim edilmiştir.

Özellikle, gençlerimizi tehdit eden uyuşturucu madde kullanımını ve ticaretini önlemek için olan mücadelemiz azim ve kararlılıkla devam etmektedir

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.