Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan Iğdır'da
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan Iğdır'da Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Iğdır Milletvekili Nurettin Arslan ,Kars milletvekili Selahattin Beyribeyi ,Ardahan milletvekili Orhan Atalay birlikte Iğdır'a geldiler.
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Arslan Iğdır'da
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Iğdır Milletvekili Nurettin Arslan ,Kars milletvekili Selahattin Beyribeyi ,Ardahan milletvekili Orhan Atalay birlikte Iğdır’a geldiler.
Iğdır Hava Limanına inen Bakan Arslan Iğdır valisi Ahmet Turgay Alpman ve kalabalık bir vatandaş topluluğu tarafından karşılandı.
Iğdır valiliğinde çiçek ve protokol tarafından karşılanan Bakan Ahmet Arslan şeref defterini imzaladıktan sonra Valilik makamında
Iğdır valisi Ahmet Turgay Alpman ‘’dan brifing aldı. Ardından yaptığı açıklamada şunları söyledi:”hava limanı da ki coşkulu kalabalık beni duygulandırdı. Bölgenin diğer bölgelere göre geri kalmışlığının bir makus talih olmadığı Ak parti iktidarı ile görüldü.Biz Iğdır,Kars,Ardahan olarak ayrı ayrı kalkınmanın fayda sağlamayacağını biliyorum.Bunun için bölgesel kalkınacağız.Bize üç ili temsilen bir bakanlık verildi.Bölgesel olarak kalkınacağız. Aramızda güzel bir birlik beraberlik var.Her üç ilin projelerinin bitmesi için çalışacağız.Iğdırlının yıllardır hasretle beklediği Ünlendi barajının yapımı hızla devam ediyor. İsale hattının yapılması Su şebekeleri döşenmesi için 150 milyon para ayrılmıştır.Bölgenin gelişmesine katkı sağlayacak olan Tuzluca barajı için sona gelindi.Iğdır en uçta ki Nahcıvana ve İran’a açılan bir ilimiz olması nedeniyle Orta Asya’ya açılan bir kapıdır. Nahcıvana ve İran’a ulaşımı kolaylaştırmaktır. Bundan dolayı bu ülkelere bölünmüş yol yapılmıştır. Sıcak asfalt yapımı devam ediyor. Cumhurbaşkanımız ve başbakanımız Iğdır’a büyük önem veriyor. Yapılan çalışmalar ile Iğdır Diluc, Doğubayazıt, Tuzluca, Digor Kars,Erzurum yolları çift şeritli bölünmüş yol oluyor.Kağızman Digor yol ayrımından sonra Digor dan Karsa giden yol eksikti bunun çalışması başladı Bu yolları çok önemsiyoruz.Çünkü Bu yollar yapımı bittiğinde İran, Nahcıvan üzerinden hatta Van’dan Ağrı üzerinden Iğdır’a gelen yük hareketinin Kars üzerinden Ardahan’a ve Gürcistan ulaşmasını sağlayacaktır.Bu da Iğdır için önemlidir. Yük taşımacılığın büyük bir kısmı bu bölgeye kayacaktır.Iğdırlılarında kullandığı Karakurt Tuzluca arası bölünmüş yol yapılacaktır.Iğdır’ın bağlantısını sağlayan yollar bölünmüş yol ve sıcak asfalt olacaktır.”dedi.
Bakan Arslan daha sonra Ak Parti il başkanlığına geçti oradan da İftar yemeğinde şehit ve Gazi aileleri ile iftar etti.