RAMAZAN BAYRAMI IĞDIR'DA KUTLANIYOR
RAMAZAN BAYRAMI IĞDIR'DA KUTLANIYOR Ramazan bayramı Iğdır'da coşku ile kutlanıyor. Sabah kılınan bayram namazının ardından Iğdırlılar Asri mezarlığa giderek ölen yakınlarının mezarını ziyaret edip dualar ettiler.
RAMAZAN BAYRAMI IĞDIR'DA KUTLANIYOR
Ramazan bayramı Iğdır'da coşku ile kutlanıyor. Sabah kılınan bayram namazının ardından Iğdırlılar Asri mezarlığa giderek ölen yakınlarının mezarını ziyaret edip dualar ettiler.
Dün Vali Ahmet Turgay Alpman ,
Garnizon ve 5. Hudut Alay komutanı Piyade albay Taner Güneş,
, Emniyet Müdürü Orhan Çevik , jandarma komutanı Kahraman Dikmen , Sağlık Müdürü Dr. Alpaslan Erol Milli eğitim Müdürü Murat Aydoğdu ve protokol üyeleri , Şehit ve Gazi Aileleri Derneği, 1974 Kıbrıs Barış Har.Kat.Day.Der , 5.Hudut Alay Komutanlığı, İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü ve
Iğdır Devlet Hastanesini ziyaret ederek asker,polis ve vatandaşların bayramını kutladılar.
Iğdır valisi Ahmet Turgay Alpman buralarda yaptığı konuşmada birlik ve
beraberlikten bayramların öneminden bahsederek, Bugün ülkemizde hür ve
bağımsız yaşıyorsak bunu Şehit ve Gazilerimize, asker ve polislerimize borçluyuz.Birlik ve
beraberliğimiz bozmayalım bu şekilde birlik içinde bayramlarımızı
kutlayalım
Toplumumuzdaki yardımlaşma, dayanışma ve paylaşma duygularının en
yoğun yaşandığı, kardeşliğin, dostluğun, barışın, birlik ve beraberliğimizi
pekiştiren bir Ramazan Ayını daha geride bırakarak, Ramazan Bayramına
ulaşmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.
Bayramlar dargınlıkların unutulduğu, insanların barıştığı, kardeşçe
kucaklaştığı, milli ve dini duyguların inançların, örf ve adetlerin uygulandığı bir
toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.
Ne mutlu bizlere ki manevi değerlerimizi muhafaza ederek, toplumsal
dayanışmayı, yardımlaşmayı ve paylaşmayı adalet ve merhametle, sevgi ve
kardeşlik temelini de esas alan bir yüksek medeniyete ve bir yüksek kültüre
mensubuz.
Bu duygu ve düşüncelerle, Ramazan Bayramı’nın, Ülkemize ve
Milletimize huzur ve mutluluk getirmesini temenni eder, tüm Iğdırlı
hemşerilerimizin, Aziz Milletimizin, Ramazan Bayramını en içten dileklerimle
kutlar, sevgi ve saygılarımı sunarım.dedi.
Bugün saat 13.00 de Polis evinde bayramlaşma vatandaşlarla gerçekleştirilecek.
Bayram nedeniyle jandarma ve polis trafik ekipleri şehrin giriş ve çıkışlarında rutin kontrollerini sürdürüyor.Durudurdukları araçlardaki sürücü ve vatandaşlara bayram şekeri ve trafik kurallarına uyun yazılı broşör verdiler.kısacası Iğdır da ramazan bayramı huzur içinde bayram şekeri tadında geçiyor.