İMAM HATİP LİSESİNDEN OKUMA ŞENLİĞİ
İMAM HATİP LİSESİNDEN OKUMA ŞENLİĞİ ZÜBEYDE HANIM BULVARINDA 150 ÖĞRENCİ KİTAP OKUDU Iğdır İmam Hatip Anadolu Lisesi Öğrencilerinden oluşan 150 öğrenci Zübeyde Hanım Bulvarında oku yazısı oluşturarak kitap okudular. Okul tarafından hazırlanan 'Güneşi Tutuşturmak için Kandilleri yakalım' projesi kapsamında Zübeyde hanım Bulvarında yapılan okuma etkinliğine katılan il Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt, 'Okuma kampanyası başlattık her yaştan her alandan kişilerin gelip kitap ok
İMAM HATİP LİSESİNDEN OKUMA ŞENLİĞİ
ZÜBEYDE HANIM BULVARINDA 150 ÖĞRENCİ KİTAP OKUDU
Iğdır İmam Hatip Anadolu Lisesi Öğrencilerinden oluşan 150 öğrenci Zübeyde Hanım Bulvarında oku yazısı oluşturarak kitap okudular.
Okul tarafından hazırlanan “Güneşi Tutuşturmak için Kandilleri yakalım” projesi kapsamında Zübeyde hanım Bulvarında yapılan okuma etkinliğine katılan il Milli Eğitim Müdürü Hakan Cırıt, “Okuma kampanyası başlattık her yaştan her alandan kişilerin gelip kitap okumalarını istiyoruz. Çocuklarımızın bilgisayar ortamından kurtulmasını kötü alışkanlıklardan uzaklaşması için öğrencilerimizi kitapla buluşturduk. Kitabı kokusunu alsınlar diye. Kitabı okumasını sevdirmeyi amaçlıyoruz.Kitap okumayı gerçekleştirmeliyiz. Çocuklarımız sanal alemden uzaklaşmalı. Rabbimizn ilk emri olan “Oku” emrini yerine getirmeyi amaçlıyoruz.”dedi.
Okul müdürü Ali Bekirhan’da proje hakkında bilgi vererek, “okulumuzda kitapları koridorlara taşıdık. İsteyen öğrenci kitabı alarak okuyor. Amacımız öğrenci, veli, öğretmenlerimize okumayı sevdirmek Türkiye’ye sevdirmek. Kitapları kapalı kapılar ardından çıkararak öğrencilere ve velilerimize sunduk. Okulumuzdaki kitap sayısını %50 artırdık. Başarımız arttı. Türkiye’ye de yansıyacaktır.”şeklinde konuştu.
Okuma etkinliğine katılanlarda proje ile kitap daha çok okuduklarını kendilerini geliştirdiklerini söylediler.