İL TRAFİK KOMİSYONU TOPLANTISI YAPILDI
İL TRAFİK KOMİSYONU TOPLANTISI YAPILDI İlimizin trafik sorunlarının çözülerek daha yaşanabilir bir şehir haline getirilebilmesi amacıyla Valimiz Sn. Enver Ünlü'nün başkanlığında İl Trafik Komisyonu
İL TRAFİK KOMİSYONU TOPLANTISI YAPILDI
İlimizin trafik sorunlarının çözülerek daha yaşanabilir bir şehir haline getirilebilmesi amacıyla Valimiz Sn. Enver Ünlü'nün başkanlığında İl Trafik Komisyonu Toplantısı gerçekleştirildi.
İl Emniyet Müdürlüğü tarafından hazırlanan sunuyla ilin trafik durumu ile yaya ve sürücülerin yaşadığı sorunlar detaylı olarak açıklandı.
Toplantıda kent merkezinde araç yoğunluğunu azaltmak ve şehir içinde trafik akışının daha kolay sağlanabilmesi için çeşitli kararlar alındı.
Toplantı; katılımcılar tarafından dile getirilen görüş ve önerilerin değerlendirilmesinin ardından son buldu.