IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SUVEREN KAMPÜSÜNE DOĞAL GAZ HATTI ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI

IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SUVEREN KAMPÜSÜNE DOĞAL GAZ HATTI ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Hakkı Yılmaz ile Serhat Gaz temsilcisi arasında, Üniversitemiz Suveren Kampüsüne doğal gaz çekilmesi için rektörlük makamında, tarafların katılımı ile protokol imzalandı. Mevcut altyapı çalışmaları devam ederken doğalgaz hattının da beraberinde yapılıp tamamlanacak olmasının çevre düzenlemesi için önemli bir avantaj sağlayacağı ifade edildi. İmzalanan pr

IĞDIR ÜNİVERSİTESİ SUVEREN KAMPÜSÜNE DOĞAL GAZ HATTI 

ÇEKİLMESİ İÇİN PROTOKOL İMZALANDI

Iğdır Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Hakkı Yılmaz ile Serhat Gaz temsilcisi 

arasında, Üniversitemiz Suveren Kampüsüne doğal gaz çekilmesi için rektörlük makamında, 

tarafların katılımı ile protokol imzalandı. Mevcut altyapı çalışmaları devam ederken doğalgaz 

hattının da beraberinde yapılıp tamamlanacak olmasının çevre düzenlemesi için önemli bir 

avantaj sağlayacağı ifade edildi.

İmzalanan protokol ile ilgili bilgi veren Rektör Yılmaz, şunları söyledi: “İmzalanan 

protokol gereği, yaklaşık 5 km ring yoluna ana hat döşendikten sonra mevcut binalarımız olan 

Rektörlük Binası, Ziraat Fakültesi Binası, Kapalı Spor Kompleksi Binası, Merkezi Derslik 

Binası, Merkezi Laboratuvar Binası, Mediko Sosyal Binası, Camii ve Külliye Binası, 

Rektörlük Konutu, 12 blok 96 daire lojmanlar ve önümüzdeki yıllarda yapımı planlanan 

Mühendislik Fakültesi Binası, Enstitüler Binası, Teknokent Binası, MYO Binası, Hayvan 

Hastanesi Binası, Kütüphane Binası, Atölye Binası, Açık Spor Alanları, Sosyal Bilimler 

Binası, Güzel Sanatlar Fakültesi binalarına ortaklaşa yapılan protokol gereği Serhatgaz şirketi 

31.12.2015 tarihinde yatırım çalışmalarını tamamlayarak Kampüs alnının tamamına gaz 

verecek hale getirecektir.” dedi. Iğdır Üniversitesi ile doğalgaz şirketi arasında imzalanan 

protokolün ardından kampüs alanında çalışmalar başladı.