IĞDIR POZİTİF DÜŞÜNCE DERNEĞİ BELEDİYE BAŞKANINI ZİYARET ETTİ.

IĞDIR POZİTİF DÜŞÜNCE DERNEĞİ BELEDİYE BAŞKANINI ZİYARET ETTİ. Iğdır pozitif düşünce derneği belediye başkanını Murat Yikit'i ziyaret etti. Dernek Başkanı Sözer Akyıldırım ve üyeleri başkan Murat Yikiti makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerinde bulundular. Dernek Başkanı Sözer Akyıldırım,'Yeni görevinizde başarılar diliyoruz. Iğdır'ımız için yapacağınız her türlü olumlu çalışmada yanınızdayız. Sivil toplum kuruluşu olarak Iğdır'ımızı layık olduğu yere getirmek yaşanabi


IĞDIR POZİTİF DÜŞÜNCE DERNEĞİ BELEDİYE BAŞKANINI ZİYARET ETTİ.







Iğdır pozitif düşünce derneği belediye başkanını Murat Yikit’i ziyaret etti.



      Dernek Başkanı Sözer Akyıldırım ve üyeleri başkan Murat Yikiti

makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerinde bulundular.



      Dernek Başkanı Sözer Akyıldırım,”Yeni görevinizde başarılar

diliyoruz. Iğdır’ımız için yapacağınız her türlü olumlu çalışmada

yanınızdayız. Sivil toplum kuruluşu olarak Iğdır’ımızı layık olduğu

yere getirmek yaşanabilir düzenli bir şehir olmasını gerçekleştirmeniz

için bize düşen görev neyse yapmaya hazırız. El birliği ile Iğdır’ı

yaşanabilir örnek bir şehir yapmak için çalışalım.Öncelik çalışmanız

çöp,su kanalizayon temizlik olsun .başarılar diliyoruz”dedi.







belediye başkanını Murat Yikit’de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile

getirerek, ”Iğdır hepimizin şehrimizi örnek bir şehir yapmak için

kısıtlı imkânlarla çalışmalarımız sürdürüyoruz. Iğdır çok geniş bir

alana yayılmıştır. Her yere kısıtlı imkânlarla hizmet götürmeye

çalışıyoruz.Çöp konusunda belli saatlerde çöp dökme olayını getirdik

vatandaşımız uyuyor. Uymayanlara cezai işlem yapacağız.İçme suyu

sıkıntımız Ünlendi barajı ile çözülecek. Temeli atıldı. Kanalizasyon

sorununu çözmek için çalışma yapıyoruz. Projemiz onaylandı. Iğdır’ın

önemli sorunu hava kirliliğidir. Bunun için doğalgaz ihalesi yapıldı

.firma lisans almak için bekliyor.2015 yılında çalışmaya başlayacak ve

bir yıl içinde bitirecek Iğdırlı 2015 yılı 11. Ayında doğalgaza

kavuşmuş olacak.Bazı projelerimiz var bunları hayata geçirmek için

çalışıyoruz.Iğdır’ımız hızla nüfusu artan göç alan bir şehir buna göre

projeler üretiyoruz”şeklinde konuştu.