IĞDIR'IN GURURU SİNAN OĞAN'DAN SELAM VAR
IĞDIR'IN GURURU SİNAN OĞAN'DAN SELAM VAR 2011 yılında Türkiye de en yüksek oyu alarak MHP den Iğdır milletvekili olan Sinan Oğan'ın Iğdır'a Iğdırlıya selamı var. İstanbul'da bir toplantıda Iğdırlılar ve sevenleriyle bir araya gele
IĞDIR’IN GURURU SİNAN OĞAN’DAN SELAM VAR
2011 yılında Türkiye de en yüksek oyu alarak MHP den Iğdır milletvekili olan Sinan Oğan’ın Iğdır’a Iğdırlıya selamı var.
İstanbul’da bir toplantıda Iğdırlılar ve sevenleriyle bir araya gelen Milletvekili Sinan Oğan, Iğdırlılara selam göndererek,31 Mart’ta yapılacak olan belediye başkanlığı seçimlerinde birlik ve beraberlik içinde olmalarını istedi.
Belediye başkanlığı seçiminin MHP tarafından kazanılması gerektiğine vurgu yapan Oğan, seçim sürecince bende Iğdır’a gelecek partim MHP’ye çalışacağım. Birlik içinde olursak bölünmezsek belediye başkanlığını kazanırız ve kazanacağız da. Bunun için Iğdır’ı Iğdırlıyı düşünen herkes en güçlü parti olan MHP de kenetlenmeli çok değerli adayımız İsa Yaşar Tezel’e destek olmalıdır. Gün birlik günü,bir olma ,diri olma kaynaşma barışma günüdür.İnanıyorum ki, Iğdır halkı her seçimde gelerek oyları bölmekten başka bir şey yapmayanlara ilgi göstermeyecektir.”dedi.