IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİ SAĞLAMA KORUMA GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ TOPLANTISI İL EMNİYET MÜDÜRÜMÜZYÜKSEL BABAL'IN KATILIMIYLA POLİSEVİNDE YAPILMIŞTIR.
IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİ SAĞLAMA KORUMA GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ TOPLANTISI İL EMNİYET MÜDÜRÜMÜZ SAYIN YÜKSEL BABAL'IN KATILIMIYLA POLİSEVİNDE YAPILMIŞTIR. Iğdır Halkının Huzur ve Güvenliğini Sağlama Koruma Güçlendirme ve Yaşatma Derneğinin 25 Mart 2016 günü saat 19.00'da Polisevinde düzenlemiş olduğu yemekli Emniyet
IĞDIR HALKININ HUZUR VE GÜVENLİĞİ SAĞLAMA KORUMA
GÜÇLENDİRME VE YAŞATMA DERNEĞİ TOPLANTISI İL EMNİYET
MÜDÜRÜMÜZ SAYIN YÜKSEL BABAL’IN KATILIMIYLA POLİSEVİNDE
YAPILMIŞTIR.
Iğdır Halkının Huzur ve Güvenliğini Sağlama Koruma Güçlendirme ve Yaşatma
Derneğinin 25 Mart 2016 günü saat 19.00’da Polisevinde düzenlemiş olduğu yemekli
toplantıya onur konuğu olarak davet edilen İl Emniyet Müdürümüz Sayın Yüksel BABAL’da
katılmıştır.
Yapılan yemekli toplantıda; İl Emniyet Müdürümüz Sayın Yüksel BABAL “Iğdır
Polisinin 24 saat kesintisiz bir şekilde görev yaptığını, Iğdır’da güvenliğin ve huzurun
sağlanmasında halkın taleplerini süratle karşıladığını, Iğdırlıların polisine olan güvenini en üst
seviyeye çıkarma bilinci ve duyarlılığı perspektifinde, halkla bütünleşen ve halkıyla hareket
eden bir yönetim anlayışla, bugün olduğu gibi yarında aynı şekilde görevimizi ifa ederek daha
yükseklere taşıma gayreti göstermekteyiz” diyerek dernek üyelerine ve yemeğe teşrif eden
misafirlere derneğe yaptıkları katkı ve hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek
memnuniyetlerini dile getirmişlerdir.
Iğdır Halkının Huzur Güvenliği Sağlama Koruma Güçlendirme ve Yaşatma Derneği
Başkanı Ceferali TAŞBAĞ ise İl Emniyet Müdürümüz Sayın Yüksel BABAL’ın toplantıya
katılmalarından dolayı duymuş olduğu sevincini dile getirmiş ve toplantıda 2015 yılında
menfur bir terör saldırısında Şehit olan Polislerimiz anısına “Şehitler Anıtı” yaptırılması
kararı aldıklarını belirtmiştir.
Yüksel BABAL
İl Emniyet Müdürü
1.Sınıf Emniyet Müdürü