IĞDIR'DA DEVLET VATANDAŞ İŞBİRLİĞİNİN BİR YENİSİ DAHA GERÇEKLEŞTİ Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü Valilik Makamında imza altına Düzenlenen p

IĞDIR'DA DEVLET VATANDAŞ İŞBİRLİĞİNİN BİR YENİSİ DAHA GERÇEKLEŞTİ Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü Valilik Makamında imza altına Düzenlenen protokol törenine, Vali Ahmet Pek, Aralık Kaymakamı, İlçe Milli Eğitim Müdürü, İşadamı Mehmet Sürkit ve Babacan köy muhtarı ile köyün ileri gelenleri katıldı. Devlet vatandaş işbirliğinin en güzel örneklerinden birisinin daha gerçekleştiği imz

IĞDIR’DA DEVLET VATANDAŞ İŞBİRLİĞİNİN BİR YENİSİ DAHA GERÇEKLEŞTİ

 

Iğdır ilinin sayılı işadamlarından olan Mehmet Sürkit tarafından Aralık İlçesi Babacan köyüne

 

yaptırılacak olan 4 derslikli okulun Protokolü  Valilik Makamında imza altına

 

Düzenlenen protokol törenine, Vali Ahmet Pek, Aralık Kaymakamı, İlçe Milli Eğitim Müdürü, İşadamı

 

Mehmet Sürkit ve Babacan köy muhtarı ile köyün ileri gelenleri katıldı.

 

Devlet vatandaş işbirliğinin en güzel örneklerinden birisinin daha gerçekleştiği imza töreninde,

 

İşadamı Mehmet Sürkit, bunun bir başlangıç olduğunu ve bundan sonraki süreçlerde ilimizin

 

ihtiyaçlarına yönelik benzer yatırımların yapılacağını belirtti.

 

İşadamı Mehmet Sürkit’e duyarlılığından dolayı teşekkür eden Vali Ahmet Pek, Aralık İlçesi Babacan

 

köyüne yaptırılacak olan okulun imkanı olan hayırsever vatandaşlarımıza örnek olmasını temenni

 

ederek, imzalanan protokolün devletimize ve milletimize hayırlı olmasını diledi.