Iğdır Belediyesi Yaz Futbol Okulu Sona Erdi

Iğdır Belediyesi Yaz Futbol Okulu Sona Erdi Iğdır Belediyesi Kültür Müdürlüğü tarafından yaz aylarında başlatılan yaz futbol okulu öğrencilere

Iğdır Belediyesi Yaz Futbol Okulu Sona Erdi

Iğdır Belediyesi Kültür Müdürlüğü tarafından yaz aylarında başlatılan yaz futbol okulu öğrencilere

katılım serfitikalarının verilmesi ile son buldu.

Okulların tatil olması ile Iğdır Belediyesi Kültür Müdürlüğü tarafından çeşitli yaş kategorilerinde

başlatılan yaz futbol okulu Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit, Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah

Yücebaş, Belediye Meclis üyeleri ve öğrenci velilerinin katılımı ile Iğdır Belediyesi spor tesislerinde

kursu tamamlayan öğrencilere katılım belgelerinin dağıtımı ile son buldu.

Amacımız sadece futbol alanında değil de diğer spor alanlarında da aktiviteler geliştirebilmek diyen

Iğdır Belediye Başkanı Murat Yikit;” Bu dönem başlattığımız yaz futbol okulu bizim için bir ilkti tabi

bizde en çok tercih edilen futbol alanında bir başlangıç yaptık. Bu konudaki ne yapabilirizi görmek

istedik. Ayrıca bir konuda teşekkürü sizlere sunmak isterim gerçekten bizi onurlandırdınız. Biz bu işe

başlarken acaba kaç öğrenci gelir, istediğimiz verimi alabilir miyiz? gibi kaygılar içerisindeydik ama iki

defa kayıt tarihini uzattık yoğun talepten dolayı. 30 ile 40 öğrenci almayı planlarken şuan yaklaşık 200

öğrenci ile yaz futbol okulunu tamamlamış bulunuyoruz. Burada en çok emeği olan siz değerli veliler

ve öğrencilerimizin ilgi ve alakalarıdır. İnşallah istediğimiz seviyeye gelmişizdir. Gelecekte bu şehri bu

ülkeyi yönetecek olan çocuklarımızın gençlerimizin kötü alışkanlıklardan uzaklaşması için gelecekleri

için güzel planlar kurmalarına bir araç olabilmişizdir umarım. Çünkü son döneme baktığımız zaman

genç arkadaşlarımızın çok ciddi anlamda kötü alışkanlıklara sevk edildiklerini görmekteyiz. Böyle bir

dönemde bizler de ne yapabilirizin çabası içerisine girdik. Ben bu anlamda da sayın velilerimize şunu

dile getirmek isterim yaz dönemi bizim gençlerimizle çocuklarımızla birkaç aylığına bir araya

gelebildiğimiz bir süreç kısmen de olsa kendi himayemizde kontrol altında tutabildiğimiz bir dönem

ama asıl önemli olan ev içerisinde, okul döneminde ve okul dışında gençlerimizin çocuklarımızın takip

edilmesi gerekir.

Iğdır’da son dönemde artan uyuşturucu kullanımına dikkat çekerek sözlerine devam eden Yikit;” Şunu

üzülerek söylüyorum ki özellikle son dönemde Iğdır’ımızda uyuşturucu konusunda ciddi anlamda bir

bağımlılık var ve bu neredeyse ilkokul seviyesine düşmüş noktada. Bu konuda sayın velilerimizi

dikkatli olmaya davet ediyoruz. Çünkü bu çocuklar bizim geleceğimiz. Bizler nasıl kendi yarınlarımızı

planlarken hassas davranıyorsak çocuklarımız içinde aynı duyarlılıkta olmalıyız çünkü bizim

geleceğimiz çocuklarımız. Tabi sadece velilerimizin değil bu alanda misyon sahibi kurumlarımızın da

ciddi anlamda bir çalışma yürütmesi gerekiyor. Iğdır da oluşan bu olumsuz durumun önüne bir set

çekilmesi gerekiyor. Eğer bizimde bu konuda bir katkımız olmuşsa ne mutlu diyoruz. Ama bu konuda

en büyük pay bu organizasyonun oluşmasında emeği geçen başta Kültür Müdürlüğümüz bünyesinde

çalışan personellerimiz, siz değerli velilerimiz ve öğrencilerimize tekrardan çok teşekkür ediyorum.”

Dedi.

Öğrencilere katılım belgelerinin dağıtılmasın ve veliler ile öğrencilerin hatıra fotoğrafları çekinmesinin

ardından program sona erdi.