Iğdır Belediyesi'nden 23 Nisan Coşkusu! 

Iğdır Belediyesi'nden 23 Nisan Coşkusu! 
            Iğdır Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından düzenlenen Çocuk Şenliği, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın coşkusunu doyasıya yaşattı!                
          Minik yüreklerin neşeyle buluştuğu etkinlikte, birbirinden eğlenceli aktiviteler, sahne gösterileri ve sürprizlerle dolu bir gün yaşandı.
                Etkinlikte konuşan Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Serdar Bayat, çocukların bu özel günlerini coşkuyla kutlamalarının önemine vurgu yaparak, “Bugün sadece bir bayram değil, aynı zamanda geleceğimizin ışıldadığı bir gün. Çocuklarımızın yüzlerindeki mutluluk ve heyecan, bizim en büyük motivasyon kaynağımızdır. Kültür Müdürlüğü olarak onların güzel anılar biriktirmesi için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz,” dedi.
 





iğdır belediyesi den 23 nisan coşkusu!