HANEFİ YILDIRIM ALBAYA İFTAR YEMEĞİ
HANEFİ YILDIRIM ALBAYA İFTAR YEMEĞİ İstanbul Özel Yetkili 10'ncu Ağır Ceza Mahkemesince 'BALYOZ ' davasından 18 Yıla Mahkûm edilen ancak Anayasa Mahkemesinin 'adil yargılama ve hak ihlali yapılmıştır' gerekçesiyle 18 Haziran 2014 tarihinde, hükümlü bulunduğu Hadımköy Askeri Cezaevinden tahliye edilen Jandarma Kurmay Albay Hanifi Yıldırım onuruna, ikamet ettiği Mudanya- Halitbaşa Mahallesi ve Uluçınar Sitesi sakinleri iftar yemeği düzenledi. Mahalle sakinlerinin örnek bir dayanışma içinde ke
HANEFİ YILDIRIM ALBAYA İFTAR YEMEĞİ
İstanbul Özel Yetkili 10’ncu Ağır Ceza Mahkemesince “BALYOZ “ davasından 18 Yıla Mahkûm edilen ancak Anayasa Mahkemesinin “adil yargılama ve hak ihlali yapılmıştır”gerekçesiyle 18 Haziran 2014 tarihinde, hükümlü bulunduğu Hadımköy Askeri Cezaevinden tahliye edilen Jandarma Kurmay Albay Hanifi Yıldırım onuruna, ikamet
ettiği Mudanya-Halitbaşa Mahallesi ve Uluçınar Sitesi sakinleri iftar yemeği düzenledi.
Mahalle sakinlerinin örnek bir dayanışma içinde kendi elleriyle hazırladıkları yemekler,katılımcılarca büyük beğeni ve takdirle karşılandı. J.Kur.Alb. Hanifi Yıldırım, iftar yemeğine katılan mahalle sakinlerine yaptığı teşekkür konuşmasında özetle;“Bu yemeği organize eden Uluçınar sitesi yönetim kurulu başkanı Sayın
Neriman Arat ile kurul üyeleri Sayın Saliha Esen, İlknur Bağdaş ve Gülbin Akbaş olmak
üzere emeği geçen herkese şükranlarımı sunarım. Cezaevinden tahliye olduktan sonra;
ikamet ettiğim Mudanya halkı ile memleketim Iğdır halkının coşkulu karşılaması ve bağrına
basması; haksız, adaletsiz ve hukuksuz yere 4 yılı aşkın cezaevinde çektiğim acıları ve ailemin
yaşadığı zulmü bir nebze olsun unutturmuştur. Bu günkü iftar yemeği de bu mutluluğumu daha da
artırmıştır. Ergenlik çağına girdiğim günden bu güne inandığım ve öğrendiğim bilgiler
çerçevesinde dini vecibelerimi yerine getirmeye daima özen gösterdim. Bize bu komployu
kuranlar, inancımdan alay edercesine bizlere “ İstanbul Fatih camisini bombalamak, kendi
uçağımızı düşürmek”iftirasında bulundular. Şimdi sizlere sormak istiyorum, oruç tutan
inançlı birinin camiyi bombalayacak olması mantıklımıdır. Bizlere bu iftirayı atanları Allah
affetmeyecektir. 25 yıllık meslek hayatımın yaklaşık 10 yılı doğu ve güney doğuda bölücü
PKK terör örgütü ile mücadelede geçti. Vatanın bütünlüğü için dün bölücülere karşı verdiğim
mücadelemi, bugün sizin gibi duyarlı vatandaşların da desteğiyle kumpasçılara karşı da
sürdüreceğim. Bu vesileyle yüce Allahtan iftar yemeğine katılan herkesin ibadetinin
kabulünü diler, saygılarımı
sunarım