EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI
EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI
EMNİYET MÜDÜRÜNDEN YEŞİLAY HAFTASI KUTLAMA MESAJI
Emniyet Müdür Melih Ekici,yeşilay haftası nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Ekici, Günümüzde madde bağımlılığı tüm dünya için ortak bir sorun haline gelmiştir. Alkol,sigara ve uyuşturucu gibi zararlı alışkanlıklar aile bağlarımızı zayıflatmakta, sevgiyi yok etmekte, manevi değerlerimizden insanları uzaklaştırmaktadır. Ayrıca toplumda yıkıcı etkileri olan bu zararlı alışkanlıklar ülke ekonomisinde de büyük kayıplara neden olmaktadır.
Özellikle de çocuk ve gençlerimizin, kötü alışkanlıklardan uzak durması, sağlıklı ve mutlu bir
toplum oluşturmak için oldukça önemlidir. Yeşilay haftası, özellikle gençler başta olmak
üzere toplumun her kesiminden insanların zararlı alışkanlıklarını bırakmaları için bir fırsat
teşkil ediyor. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı ve gençlerimizi madde bağımlılığı
konusunda gerekli tüm bilgileri edinmeye ve Yeşilay gönüllüsü olmaya davet ediyor, tüm
vatandaşlarımıza tütün, alkol, uyuşturucu ve madde bağımlılığından uzak, sağlıklı ve huzurlu
bir yaşam diliyorum.