E.KURMAY ALBAY HANİFİ YILDIRIM POZİTİF DÜŞÜNCE DERNEĞİNİ ZİYARET ETTİ.

E.KURMAY ALBAY HANİFİ YILDIRIM POZİTİF DÜŞÜNCE DERNEĞİNİ ZİYARET ETTİ. Balyoz davasından 45 aydır Hadımköy Cezaevi'nde tutuklu bulunan ve tahliye edilen Jandarma Kurmay Albay Hanifi Yıldırım, Pozitif Düşünce Derneğini ziyaret etti. Pozitif Düşünce Derneğinin üyeleriyle bir süre sohbet eden Yıldırım, uğradığı haksızlık ve yaşadığı 45 aylık cezaevi günlerini anlattı.. Zaman Zaman duygulanan ve cezaevi şartlarından ailesinden ayrı olmanın v


E.KURMAY  ALBAY HANİFİ YILDIRIM POZİTİF DÜŞÜNCE   DERNEĞİNİ ZİYARET ETTİ.



                        Balyoz davasından 45 aydır Hadımköy

Cezaevi'nde tutuklu bulunan ve tahliye edilen Jandarma Kurmay Albay

Hanifi Yıldırım, Pozitif Düşünce  Derneğini  ziyaret etti.



            Pozitif Düşünce  Derneğinin  üyeleriyle bir süre sohbet

eden  Yıldırım, uğradığı haksızlık ve yaşadığı 45 aylık cezaevi

günlerini anlattı..



            Zaman Zaman duygulanan ve cezaevi şartlarından ailesinden

ayrı olmanın verdiği acıyı uğradığı haksızlığı yeniden yaşayan Hanefi

Yıldırım,Balyoz davasını anlatarak haksız yere suçlandığını Balyoz ve

Ergenekon gibi davaların dış güçlerin ve paralel yapının bir kumpası

olduğunu amacın dünyanın en güçlü ordusu Türk silahlı Kuvvetlerinin

zayıflatmak olduğunu belirterek şunları söyledi:” Iğdır’da

bulunmaktan dolayı çok mutluyum iki gündür hemşerilerimle görüşüyorum

gördüğüm ilgi beni sevindirmiştir. Demek ki Türkiye de ve Iğdır’da

askerine subayına sahip çıkan insanlar vardır. Vatanımız üzerinde

büyük oyunlar oynanıyor.Bu oyuna gelmemeliyiz.Bu oyunun içinde iç ve

dış düşmanlarımız vardır. Birlik olmalıyız. Suçsuz yerine vatanını

seven, canını veren kahramanları hayali suçlar ve düzmece belgelerle

cezaevine attılar.Ben cezaevine girdiğimde bölücü örgüt halay çekerek

oynamıştır. Şimdi İlahi adalet gerçekleşti. Şimdilik serbest kaldık.

Ben görev yaptığım süreçte her zaman Iğdır ve Iğdırlı için bir şeyler

yapmaya çalıştım .Bundan sonrada Iğdırlı ve Iğdır için hizmet etmeye

hazırım. Iğdır’da da birlik olmalıyız beraberliğimizi  korumalıyız

.Türkiye zorlu bir dönemden geçiyor.Büyük Ortadoğu projesini

gerçekleştirmek için çalışıyorlar. Bölünmeye doğru gidiyoruz. Bunun

için birlik olmalıyız. Bu konuda da büyük iş sizin gibi değerli

aydınlarımıza düşüyor. Sizler toplumun temel taşlarısınız. “



                        Dernek başkanı Sözer Akyıldırım’da ,ziyaretten

duyduğu memnuniyeti dile getirerek,”geçmiş olsun tahliye olmanız bizi

sevindirmiştir. Cezaevinde olmanız bizleri üzmüştü. Sizin gibi değerli

bir komutanın hapse atılması haksızlıktır. Sizinle gurur duyuyoruz.

Değerli bir hemşerimizsiniz. Yeni hayatınızda Başarılar

diliyoruz.Gönlümüz sizinle beraberdir..”dediler



            Yıldırım, Daha sonra Balyoz davasıyla ilgili olarak

Pozitif Düşünce  derneğini üyelerinin sorduğu soruları cevapladı.