Başkan Yardımcısı Öztürkten Kadınlar Günü Mesajı
AFAD-SEN Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Öztürk, 8 Mart Dünya
Kadınlar Günü nedeniyle bir mesaj yayımladı. Afad-Sen Genel Başkan
Yardımcısı Mehmet Öztürk, evrensel insan haklarının vazgeçilmez ve ayrılmaz
parçası olan kadın haklarının sağlanması yolunda yapılan çalışmaların simgesi
olan 8 Mart'ın tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de;Dünya Kadınlar Günü'
olarak kutlandığını hatırlattı.
Günümüz dünyasında, milletlerin kadına verdikleri değer ölçüsünde statü
kazanır duruma geldiğini dile getiren Afad-Sen Genel Başkan Yardımcısı
Öztürk, Bugün artık kadınlarımız, toplumsal ve ekonomik yaşamın ayrılmaz bir
parçası, üretimin etkin bir öğesidir. Son dönemlerde yapılan yasal
düzenlemelerle sosyal ve iktisadi hayatta konumu kuvvetlenen kadınlarımızın,
ilimiz ve devletimizin gelişmesine büyük katkıları olduğu bir gerçektir. Kadınlar
çeşitli alanlardaki başarıları kadar yetiştirdikleri nesillerle de ülkenin geleceğinin
şekillenmesine herkesten daha çok katkıda bulunmaktadırlar.
Dünden bugüne toplumsal hayatımızın, millet ve devlet yapımızın
odağında yer alan, her şartta fedakârlıklarını esirgemeyen kadınlarımızın;
bilimde, kültürde, sanatta, sporda, iş yaşamında, kısacası hayatın her alanında
daha etkin olmaları dileğiyle 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyorum. dedi.