ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
Iğdır belediyesince Çevrenin korunmasına katkı sağlayacak ve şehrimizin yaklaşık 40 yıl boyunca atıksu arıtma ihtiyacını karşılayacak “Atık Su Arıtma Tesisi” inşaatımızın %25’i tamamlandı.