ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR

ATIK SU ARITMA TESİSİ İNŞAATI DEVAM EDİYOR
Iğdır belediyesince Çevrenin korunmasına katkı sağlayacak ve şehrimizin yaklaşık 40 yıl boyunca atıksu arıtma ihtiyacını karşılayacak “Atık Su Arıtma Tesisi” inşaatımızın %25’i tamamlandı.
Tesisin İnşaatı tamamlandığında şehrimizin kanalizasyon suları arıtılarak tarımsal sulamada kullanılmasına imkan sağlanacak. Ayrıca arıtılan kanalizasyon suyundan elde edilen kompost maddeden de tarımsal gübre elde edilecek.





atik su aritma tesisi inşaati devam ediyor ığdır belediye