ALMANYA'YA GİDECEK OLAN 70.YIL CUMHURİYET MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ VALİ YARDIMCISI BİLGEHAN KARANFİL 'İ ZİYARET ETTİ.

ALMANYA'YA GİDECEK OLAN 70.YIL CUMHURİYET MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ VALİ YARDIMCISI BİLGEHAN KARANFİL 'İ ZİYARET ETTİ. TC Avrupa Birliği Bakanlığı Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından desteklenmeye değer bulunan " Alzheimer ve Demansta Hemşirelik Bakım Girişimlerinin AB Boyutu, Geriatri Hemşireliği Stajı" adlı Erasmus+ Programı,Meslek projesi kapsamında Iğdır 70. Yıl Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 07.Haziran -27.Haziran tarihleri arasında 3 haftalığına Almanya'da olacaklar. Okul Müdürü Şengül Yıldız , Müdür baş yardımcısı Serdar Ünsal, ve bir gurup öğrenci Vali yardımcısı Bilgehan Karanfil'i' ziyaret ettiler. Proje hakkında bilgi veren Okul Müdürü Şengül Yıldız" Yurt dışı meslek projemize okulumuzdan 17 öğrenci ve 2 öğretmen katılacaktır.Türkiye Ulusal Ajansının tarafımıza değer bulduğu bu destek sayesinde,katılımcılarımız,3 hafta boyunca mesleki eğitim ve inceleme faaliyetlerine katılacaklardır Mesleki eğitim ve inceleme faaliyetleri yanında gerçekleştirilecek olan mesleki ziyaretlerle tecrübe ve birikimlerini geliştirerek kendi alanlarında önemli bir kazanım sağlayacaklardır.Hafta sonlarında gerçekleştirilmesi planlanan gezi ve kültürel ziyaretlerle yabancı kültüre karşı saygı kültürlerini geliştirme ve öğrenme fırsatı da yakalayacaklardır.."dedi. Vali yardımcısı Bilgehan Karanfil'de "şanslı Öğrencilersiniz. Gittiğiniz yerde bilgi ve becerinizi geliştirin. Bir şeyler öğrenin günlük izlenimleriniz not alın. Orada eğitim nasıl. Öğretmen öğrenci ilişkileri nedir. Öğrenme teknikleri inceleyin .Özgüvenli olun Türkiye sağlıkta çok iyidir. Orada farklı ortamlarla karşılaşabilirisiniz. Yabancı diliniz olsun. İyi arkadaşlıklar kurunuz.Belki ileride yurt dışında okumanız gerekebilir. Başarılar diliyorum. Ülkemize layık bir şekilde gidin ve gelin"şeklinde konuştu.

ALMANYA'YA GİDECEK OLAN 70.YIL CUMHURİYET MESLEKİ VE  TEKNİK ANADOLU  LİSESİ VALİ YARDIMCISI BİLGEHAN KARANFİL 'İ ZİYARET ETTİ.







                  TC Avrupa Birliği Bakanlığı Avrupa Birliği Eğitim ve

Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tarafından desteklenmeye değer

bulunan " Alzheimer ve Demansta Hemşirelik Bakım Girişimlerinin AB

Boyutu, Geriatri Hemşireliği Stajı" adlı  Erasmus+ Programı,Meslek projesi

kapsamında Iğdır 70. Yıl Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

07.Haziran -27.Haziran   tarihleri arasında 3 haftalığına Almanya'da olacaklar.



                Okul Müdürü Şengül Yıldız , Müdür baş yardımcısı Serdar

Ünsal, ve bir gurup  öğrenci  Vali

yardımcısı Bilgehan Karanfil’i' ziyaret ettiler.



                     Proje hakkında bilgi veren Okul Müdürü Şengül Yıldız" Yurt dışı meslek projemize

okulumuzdan 17 öğrenci ve 2 öğretmen katılacaktır.Türkiye Ulusal

Ajansının tarafımıza değer bulduğu bu destek

sayesinde,katılımcılarımız,3  hafta boyunca mesleki eğitim ve inceleme

faaliyetlerine katılacaklardır

Mesleki eğitim ve inceleme faaliyetleri yanında gerçekleştirilecek

olan mesleki ziyaretlerle tecrübe ve birikimlerini geliştirerek kendi

alanlarında önemli bir kazanım sağlayacaklardır.Hafta sonlarında

gerçekleştirilmesi planlanan gezi ve kültürel ziyaretlerle yabancı

kültüre karşı saygı kültürlerini geliştirme ve öğrenme fırsatı da

yakalayacaklardır.."dedi.

               Vali yardımcısı Bilgehan Karanfil'de "şanslı

Öğrencilersiniz. Gittiğiniz yerde bilgi ve becerinizi geliştirin. Bir

şeyler öğrenin günlük izlenimleriniz not alın. Orada eğitim nasıl.

Öğretmen öğrenci ilişkileri nedir. Öğrenme teknikleri inceleyin

.Özgüvenli olun Türkiye sağlıkta çok iyidir. Orada farklı ortamlarla

karşılaşabilirisiniz. Yabancı diliniz olsun. İyi arkadaşlıklar kurunuz.Belki ileride yurt dışında okumanız gerekebilir.   Başarılar diliyorum.

Ülkemize layık bir şekilde gidin ve gelin"şeklinde konuştu.